24 TIMERS DØGNSERVICE

Har du akut brug for hjælp, ring 70 26 06 50

Opgaver

Når vi laver en aftale om ejendomsservice med jer, er den altid tilpasset den konkrete ejendom samt jeres ønsker og forventninger. Den kan f.eks. indeholde:

  • Ejendomsrengøring, herunder trappevask, gårdfejning, vinduespudsning mv.
  • Daglig kontakt til beboere, håndværkere, administration og formand
  • 24 timers døgnvagt i tilfælde af akut opstået behov for hjælp
  • Dialog med det offentlige om graffiti, affaldsproblemer, vejvedligeholdelsesproblemer mv.
  • Vicevært- og varmemesterservice
  • Flytteopgaver, herunder flyttesyn og tilsyn med håndværkere ved modernisering af lejligheder
  • Administration af nøgler
  • Indberetning af synlige konstaterede skader samt synlige fejl/mangler til ejendommen eller direkte til håndværker
  • Tømning og rengøring af beboelses- og erhvervslejemål 
  • Flyttesyn af både beboelses- og erhvervslejemål
  • Grøn vedligeholdelse, herunder ukrudtsbekæmpelse, græsslåning, beskæring af planter mv.
  • Saltning og snerydning i vinterhalvåret


Ambitionen for vores ejendomsservice er altid at levere en solid kvalitetsydelse der holder på den lange bane. Dette gør vi bl.a. ved elektronisk afrapportering, hvilket giver mulighed for at følge med i det udførte arbejde.

Vi ved, at nøglen til et godt samarbejde omkring ejendomsservice er klarhed omkring opgaverne, god afrapportering og en god forventningsafstemning. Vi indleder således altid en aftale med en grundig forventningsafstemning og udarbejder detaljerede arbejdsbeskrivelser – i samarbejde med jer som kunde.

Viceværter

I udvælgelsen af viceværter lægger vi vægt på at finde kompetente folk, der har hænderne skruet rigtigt på og som har erfaring indenfor et håndværksfag. Det betyder, at viceværterne udover ejendomsservice kan udføre mindre håndværksopgaver på ejendommen.

Da viceværten også er det faste kontaktpunkt til jer som kunde, lægger vi  stor vægt på viceværternes evne til at kommunikere klart i skrift og tale, så der er klarhed om de aftaler der indgåes og så I som kunder føler jer godt informeret om det arbejde der foregår på ejendommen. 

Få et uforpligtende tilbud

Vi vil altid gerne give et uforpligtende tilbud på ejendomsservice og det giver dig mulighed for at:

  • Få kontrolleret om din nuværende løsning på ejendomsservice er optimal og om du får det du betaler for.
  • Få én fast kontaktperson for beboer- og bestyrelseshenvendelser, der også har en tæt kontakt med administrator.
  • Få synlig opfølgning på udført arbejde via opslag i ejendommen og gennem vores onlineløsning.
  • Opnå rabat ved indgåelse af kontrakt såfremt man allerede er kunde i Administrationshuset.

Kontakt os

Har du spørgsmål eller ønsker du at arrangere et møde, så kontakt Driftschef Ahmad Alwanni på 31 39 69 94 eller Direktør Carsten Bjerregaard på 70 20 14 00